Керівництво /
Керівництво - Йоахім Бентц

Йоахім Бентц,  директор з аналізу, досліджень та прогнозування 

Йоахім Бентц почав свою роботу в компанії «Імперіал Тобако Юкрейн» в лютому 2013 року, він очолив споживчий маркетинг компанії і розвиток сигаретних брендів в Україні. У лютому 2015 року Йоахім був призначений директором з аналізу, досліджень та прогнозування.

До роботи в Imperial Tobacco Йоахім побудував успішну кар'єру у компанії  Beiersdorf (Nivea, Florena), пропрацювавши на різних стратегічних та операційних посадах. Йоахім почав роботу в цій компанії у якості стажера, потім був міжнародним бренд-менеджером (Гамбург, Німеччина), менеджером з маркетингу (Москва, Росія), а також директором з маркетингу в Україні.

Він отримав вчений ступінь в Гамбурзькій Школі Бізнесу, а також у Гарвардській школі бізнесу, що спеціалізуються в області управління бізнесом.

Пан Бентц викладає менеджмент (General Management & Strategy) на курсах BBA і MBA у Вісконському міжнародному університеті (США) України.