Історії успіху /
Історії успіху - Юрій Курта

 Юрій Курта, генеральний менеджер Imperial Tobacco у Болгарії та Румунії (м. Софія, Болгарія)

Свою кар’єру в Imperial Tobacco Юрій Курта розпочав у 2000 році з посади молодшого менеджера локальних марок у відділі маркетингу в Україні. За п’ять років роботи Юрій досяг позиції директора з маркетингу «Імперіал Тобако Юкрейн», а в 2009 році був запрошений до центрального маркетингу ITG і вирушив на роботу до Франції, щоб очолити групу міжнародних брендів Gitanes / R1. Через півтора роки роботи у Франції Юрій отримав пропозицію очолити представництво компанії у Вірменії, тож з весни 2011 року він є генеральним менеджером Imperial Tobacco в цій країні.

Юрію, які, на твою думку, головні умови побудови міжнародної кар’єри в нашій компанії?

Я вважаю, що головне – це, власне, бажання будувати міжнародну кар’єру і розвиватися. Адже без бажання та цілі ти нічого не почнеш робити. А без професійного розвитку і здобутків ти не будеш нікому потрібний.

Виходячи з твого досвіду, які потенційні переваги та можливості відкриває міжнародна кар’єра перед співробітником ITG?

По-перше, це унікальний досвід участі у глобальних проектах, спрямованих на розкриття потенціалу компанії. По друге, як дійсно міжнародна компанія, «Імперіал Тобако» присутня у понад 160 країнах, що відкриває можливість не тільки пізнати, як працюють на різних ринках, але й як живуть люди на різних ринках. По третє, це можливість глобального networking-у, тобто розвитку своєї соціальної міжнародної мережі колег та друзів.

Що було найцікавішим і найціннішим для тебе під час роботи у Франції?

З точки зору професійного досвіду все було цікавим. І стратегічна робота з міжнародними брендами, і участь у проекті з розробки інноваційних продуктових концепцій, і робота з міжнародними агенціями. Міжнародне призначення дало мені можливість подивитись на звичні речі з іншої «глобальної» точки зору, ознайомитись з ключовими процесами, що  впливають на роботу всіх ринків, попрацювати з колегами з різних центральних функцій та з багатьох країн.

Які твої основні завдання як генерального менеджера у Вірменії?

Моїми основними обов’язками є розробка та впровадження стратегії подальшого зростання «Імперіал Тобако» на ринку Вірменії, розвиток успішного партнерства з ексклюзивним дистриб’ютором, розвиток та мотивація команди, впровадження міжнародних стандартів «Імперіал Тобако».

Яка ситуація на тютюновому ринку Вірменії?

Власне, тютюновий ринок є досить стабільним з річним споживанням 4,5 мільярди сигарет. При цьому, за останній рік частка ринку „Імперіал Тобако” зросла до 11,5%, що забезпечило нам друге місце серед міжнародних виробників, а бренду Davidoff дало змогу посісти 1-е місце у преміум сегменті. Цікаво, що тютюновий ринок Вірменії є одним з най-slims-овіших у світі, адже сукупна частка усіх slims форматів складає майже 70%. 

Тобі вдалося пожити вже у кількох країнах за такий короткий термін. Як ти починав життя у чужій країні серед незнайомих людей?

Я досить адаптивний, тому швидко починаю комфортно почуватись у незнайомому середовищі. До того ж бажання пізнавати щось нове завжди полегшувало встановлювати контакт з новими колегами і знайомими.

Що змінилось у твоїй особистості за час роботи за кордоном?

Відірваність від батьківщини та друзів певним чином змушує тебе бути більш впевненим та відкритим до спілкування. Крім того, я з більшим розумінням почав ставитися до людських відмінностей, зокрема культурних.