Ганна, ви пройшли дуже цікавий і надзвичайно насичений шлях в компанії. Розкажіть, будь-ласка, з чого все почалося і як розвивалося.
Я почала роботу в компанії у червні 2001 року з посади торгового представника по роботі з каналом HoReCa. Моєю ключовою задачею була робота з точками продажів: забезпечення наявності товару компанії, підготовка замовлень обладнання та матеріалів, їх розміщення, підготовка та проведення спільних проектів з партнерами. Мені було цікаво розвиватися у сфері продажів у компанії, саме тому я почала рух у цьому напрямку і розпочала роботу у зовнішній службі – спочатку на посаді торгового представника команди Дніпропетровського представництва, а згодом очолила цю команду.
Що допомогло вам досягти успіху?
Кар’єрні досягнення ніколи не були моїм пріоритетом № 1 у житті, я просто завжди добре і відповідально виконувала свою роботу, і цінувала ті можливості, які переді мною відкривалися на кожному етапі мого життя.
Які, на вашу думку, складові успіху роботи команди Imperial Tobacco?
Я вважаю, що основою успіху нашої компанії є її корпоративна культура. Вона полягає у тому, що команди та відділи повинні працювати як одне єдине ціле. Результат і успіх є лише там, де є співпраця, підтримка, ефективна комунікація і вміння слухати кожного . Крім того, важливо аби всі співробітники розуміли задачі, які стоять, перед компанією и кожним відділом.
Що для вас означає виклик?
Для мене це поняття тісно пов’язане з амбіціями. Виклик для мене – це розуміння необхідності змін + сила волі, амбіції, оптимізм, а також велика робота на етапі реалізації цих змін. Вміння відповідати на виклики – це певний талант, це інтуїція, це точність швидко та ефективно реагувати, змінюватися і рухатися вперед. І цей талант особливо потрібен сьогодні!
Якими якостями повинен володіти працівник аби досягти успіху у кар’єрі?
Якщо хочеш досягти успіху у роботі треба постійно навчатися і намагатися бути кращим у своїй сфері, бути компетентними і чесним перед собою і людьми, вчитися на своїх помилках і у людей, що нас оточують. Успіх як у діловому, так і суспільному житті – це постійний розвиток, постійний інтерес до тієї справи, якою займаєшся і до людей, з якими маєш справу.
Як турист, що підкорював гірські вершини, можу сказати, що головне, аби людина, яка дісталася до верхівки гори, завжди пам'ятала людей, з якими вона пройшла цей шлях, у яких вона купувала рюкзак, і які підбирали їй спорядження. Людина ніколи не досягає успіху сама, її завжди оточують люди. І саме завдяки оточуючим людям, людина йде у своєму житті далі.
Червень 2001 – березень 2002 | Торговий представник каналу HoReCa Дніпропетровське представництво |
Березень 2002–жовтень 2002 | Торговий представник зовнішньої служби Дніпропетровське представництво |
Жовтень 2002 – лютий 2008 |
Керівник зовнішньої служби Дніпропетровське представництво |
Лютий 2008 – грудень 2009 | Регіональний менеджер з продажу, начальник філії „Дніпропетровське регіональне представництво” |
Починаючи з грудня 2009 року | Регіональний директор з продажу (Схід) |