Розширення бізнесу у Сполучених Штатах

21.07.2014

Дочірня компанія Imperial Tobacco Group PLC ("Imperial" або "Компанія") уклала договір купівлі-продажу з компанією Reynolds American Inc. ("Reynolds") щодо придбання активів, у тому числі портфеля американських брендів сигарет Winston, Maverick, Kool, Salem, та американського і міжнародного бренда електронних сигарет blu, а також загальнонаціонального штату спеціалістів з продажу, офісів та виробничих потужностей, які наразі належать компанії Lorillard Inc. ("Lorillard", разом по тексту іменується "Угода"). Активи повинні бути придбані за оплату у розмірі 7,1 млрд. доларів США (4,2 млрд. фунтів стерлінгів), згідно з пропозицією придбання компанії Lorillard компанією Reynolds ("Придбання"). Після коригування поточного розміру очікуваних податкових знижок у розмірі приблизно 1,5 млрд. доларів США1, чиста вартість придбання становить 5,6 млрд. доларів США (3,3 млрд. фунтів стерлінгів), що передбачає збільшення  EBITDA (Прибуток до сплати податків, процентів, зношення та амортизації) в 6,9 рази.

Стратегія

  • Ґрунтується на баченні компанії Imperial щодо інвестування у бренди, що розвиваються, та зростаючі ринки.
  • Значні інвестиції в найбільший в світі потенційно прибутковий ринок (за винятком Китаю) зі структурним потенціалом зростання, підкріпленим відносною доступністю.
  • Розширений бізнес в США приноситиме приблизно 24 % сукупного2 чистого прибутку від тютюнового ринку.

Реалізація

  • Загальнонаціональний відділ продажу перетворює компанію Imperial на великого учасника ринку США з портфелем, що включає бренди Winston, Maverick, USA Gold, Kool та Salem, і загальною часткою ринку приблизно 10%.
  • Поєднання бренда blu з "ноу-хау" компанії Imperial у сфері електронного диму забезпечує лідерство на ринку електронних сигарет та розвиває потенціал поширення на міжнародному ринку.
  • Чіткий процес інтеграції для американського бізнесу з Мартіном Орловскі (Martin Orlowsky), колишнім головою, президентом та виконавчим директором  компанії Lorillard, попередньо призначеним виконуючим обов’язки голови розширеного американського бізнесу.

Фінансова складова

  • Угода, що повністю фінансується за рахунок боргових зобов’язань. Компанія Imperial розраховує зберегти свій інвестиційний кредитний рейтинг за своїми борговими зобов’язаннями, спираючись на сильні грошові потоки від придбаних активів.
  • Сигаретні бренди будуть придбані без прийняття попередніх зобов'язань щодо якості продукції, збитки за якими підлягають відшкодуванню компанією Reynolds.
  • Фінансово приваблива угода, що має, як очікується, принести прибуток більше 10% за перший повний рік після її укладення, що значно перевищує вартість капіталу компанії Imperial, і, як очікується, значно підвищить показник прибутковості за перший повний рік після укладення.

Елісон Купер, Президент компанії Imperial Tobacco, зазначає:

"Це чудова можливість трансформувати наш бізнес у США та забезпечити значну присутність на найбільшому в світі доступному прибутковому ринку. Ми плануємо розробити портфель брендів у США в рамках національної дистрибуції та створити потужніший, більш конкурентоспроможний бізнес. Ми маємо намір інтернаціоналізувати бренд blu, американського лідера серед електронних сигарет, і підвищити його можливості зростання за допомогою наших '"ноу-хау». Ми розраховуємо отримати можливості для оптимізації витрат завдяки інтеграції. Очікується, що придбання цих активів без прийняття попередніх зобов'язань щодо якості продукції для сигаретних брендів на обґрунтованих умовах, забезпечить прибуток більш ніж 10%, що значно перевищить вкладений капітал за перший повний рік, і, як очікується, значно підвищить прибутки за перший повний рік після завершення. Цінність, яку це створить для акціонерів, та стратегічні зміни нашої позиції на ключовому зростаючому ринку роблять цю можливість чудовою».

Прес-реліз Imperial Group