Компактний формат сьогодні є одним із найбільш динамічно зростаючих на українському ринку. За рік сегмент виріс вдвічі: так, за даними AC Nielsen, у вересні 2012 року його частка ринку склала 1,2%, а у серпні 2013 – вже 2,7%. І аналітики ринку прогнозують цьому сегменту подальше зростання.
Характерною особливістю компактного формату є діаметр сигарети – 4,8 мм, що на 1 мм менше, ніж класичний формат "кінг сайз". Така форма сигарети привертає увагу дорослих курців традиційних сигарет, які прагнуть інновацій, але при цьому не готові поміняти свої звички і віддати перевагу супертонким сигаретам.
Новинка Davidoff Shape вийшла на ринок у двох версіях - Shape Black (7/0,6) та Shape White (3/0,3) за ціною 13 грн., і являє собою найдоступнішу пропозицію компактного формату у преміальному ціновому сегменті.
Компактна версія "Прима Оптима" представлена двома версіями – "Прима Оптима № 8" (10/0,8 мг) та "Прима Оптима № 6" (7/0,6 мг), «червона» та «синя» відповідно, в яких числове позначення у назві відповідає вмісту нікотину в сигареті. «Прима Оптима» стала першою та найдоступнішою пропозицією у компактному форматі серед національних марок сигарет, втілюючи оптимальне співвідношення «ціна – якість – формат».
Перший і до недавнього часу єдиний представник «Імперіал Тобакко» у компактному сегменті – бренд West Compact – сьогодні можна з впевненістю назвати одним із найуспішніших запусків компанії за останні кілька років. Сьогодні він є одним з головних драйверів зростання усього сегменту компактних сигарет. Йдучи на розширення компанія виводить нову «блакитну» версію, яка має прискорити зростання бренду. До вже добре відомих West Compact Red (7/0,6) та West Compact Silver (4/0,4) в кінці цього року долучиться нова версія West Compact Blue (6/0,5).
Йоахім Бентц, директор зі споживчого маркетингу «Імперіал Тобакко» Україні: «До недавнього часу «Імперіал Тобакко» була представлена у компактному форматі лише брендом West Compact – «червоною» та «срібною» версіями, що забезпечувало нам 19% частки цього сегменту. З новими пропозиціями ми маємо усі передумови стати лідерами у компактному форматі, адже наші нові продукти позиціонуються у різних цінових сегментах, а отже орієнтовані на різні групи дорослих курців».