Imperial Tobacco проти заборони викладки продукції та запровадження спеціалізованої торгівлі тютюновими виробами.

12.10.2016
Imperial Tobacco поділяє стурбованість підприємств торгівлі з приводу нещодавно зареєстрованих у Верховній Раді України законопроектів про заборону викладки продукції та запровадження спеціалізованої торгівлі тютюновими виробами.

 

У Верховній Раді України зареєстровані проекти Законів України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо захисту громадського здоров'я від шкідливого впливу тютюнового диму)» реєстр. № 4030а від 19.07.2016 та «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо регулювання торгівлі тютюновими виробами та запровадження спеціалізованих місць торгівлі тютюновими виробами)» реєстр. № 4030а-1 від 02.08.2016.

Автори обох законопроектів пропонують заборону видимого розміщення тютюнових виробів у місцях роздрібної торгівлі. Але на відміну від попереднього законопроекту законопроект № 4030а-1 передбачає, що заборона на видиме розміщення тютюнових виробів не розповсюджуватиметься на спеціалізовані місця торгівлі, розміщені в окремій будівлі, споруді, їх відокремленій частині або приміщенні, (частині приміщення), які мають окремий вхід та вихід на вулицю або до торгівельного залу.

На адресу компанії надходять чисельні звернення від наших торгових партнерів з проханням висловити свою позицію щодо зазначених законопроектів та з урахуванням досвіду роботи в різних країнах надати допомогу у підготовці звернень до Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України.

Ми виступаємо проти заборони видимого розміщення тютюнових виробів у місцях роздрібної торгівлі та проти надання конкурентних переваг підприємствам спеціалізованої торгівлі, оскільки такі законодавчі новели, ефективність яких не встановлена, матимуть всеосяжний характер та суттєві негативні наслідки для всіх гравців тютюнового ринку України.

На прохання наших партнерів ми підготували зразки листів до Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України, які можуть використовуватися, як роздрібними мережами так і окремими підприємствами торгівлі, продавцями та покупцями тютюнових виробів та просто небайдужими громадянами.

Зразки листів додаються: