"Імперіал Тобакко" підтримала конкурс ділової журналістики «PRESSзвание»

27.04.2012

"Імперіал Тобакко" в Україні виступила партнером конкурсу ділової журналістики «PRESSзвание», підсумки якого були оголошено 21 квітня 2012 року під час святкової церемонії нагородження переможців.

Ставши партнером номінації "Споживчі ринки", компанія в особі генерального директора Юджина Уолша вручила пам'ятні дипломи та подарунки «трійці» переможців в даній категорії - Дарині Іскаковій ("Forbes Україна"), Алі Силивончик ("Бізнес") і Марії Поповій ("Коммерсант Україна").

Крім того, "Імперіал Тобакко" заснувала спеціальний приз за професійне висвітлення акцизної тематики (алкогольний і тютюновий ринок) на сторінках ділових медіа. Нагороду отримала журналістка Анастасія Арасланова за серію публікацій на сторінках ділової газети "Економічні вісті".

"Висвітлення в пресі тем, пов'язаних з підакцизними товарами, - непросте завдання. Часті зміни законодавчих норм, ставок акцизного збору, а також їх вплив на розвиток тютюнової галузі та економіки країни, вимагають від журналіста постійної уваги і аналітичного підходу. Наша компанія високо цінує зусилля журналістів грамотно і неупереджено висвітлювати ці питання. Саме тому ми виступили з ініціативою створення спеціального призу за професіоналізм і об'єктивність у висвітленні тем акцизного ринку в ділових українських ЗМІ", - прокоментував співпрацю з конкурсом генеральний директор "Імперіал Тобакко" в Україні та Молдові Юджин Уолш.

Премія "PRESSзвание" - міжнародний конкурс, який дозволяє оцінити і визначити кращих ділових журналістів України. Переможці визначаються в ході незалежного та прозорого он-лайн голосування членів журі. Основними критеріями оцінки є: об'єктивність, точність, оперативність, глибина розкриття тем, майстерність подачі матеріалу, актуальність тем.