Компанія "Імперіал Тобакко" першою представила на українському ринку формат ультратонких сигарет

06.03.2013
"Імперіал Тобакко", одна з провідних тютюнових компаній України, виводить на ринок сигарети в інноваційному форматі Davidoff Boudoir, відкриваючи новий сегмент на вітчизняному тютюновому ринку - ультраслімз.

У березні 2013 року компанія "Імперіал Тобакко" представила новий формат преміального бренду Davidoff - сигарети Davidoff Boudoir діаметром 4,7 мм. Це самі тонкі сигарети на українському ринку, їх діаметр на 0,7 мм менше, ніж сигарети формату суперслімз, при аналогічній довжині 99 мм.

Сигарети Davidoff Boudoir будуть представлені в двох версіях з різним вмістом смол і нікотину - Davidoff Boudoir Pink (3/0, 3 мг) та Davidoff Boudoir Black (5/0, 5 мг). Максимальна роздрібна ціна на сигарети Davidoff Boudoir, задекларована компанією в березні, складе 15 гривень.

Лінія по виробництву сигарет нового формату ультраслімз (4,7 мм х 99 мм) розташована на тютюновій фабриці "Імперіал Тобакко" у Волгограді (Російська Федерація) і займає площу більше 300 кв.м. Вона включає в себе комплекс, що складається з сигаретної лінії, пакувальної лінії з автоматичним упакуванням блоків в короби.

Експерти "Імперіал Тобакко" високо оцінюють потенціал нового формату ультратонких сигарет. Дослідження ринку показують позитивну динаміку продажів сигарет формату суперслімз (в січні 2013 року, за даними компанії AC Nielsen, частка таких сигарет на українському ринку склала 12,8%, за два роки обсяг продажів сигарет даного формату виріс на 11,5% або на 1 , 3 п.п.). Крім того, дослідження споживачів підтверджують, що в останні роки курці все більше віддають перевагу більш елегантні і тонкі сигарети (суперслімз і кінгсайз суперслімз). На підставі цих даних і аналізу тенденцій на ринку сигарет і була створена концепція нового формату - ультраслімз (4,7 мм х 99 мм), які вперше були представлені на українському ринку компанією «Імперіал Тобакко».

Миколаєнко Наталія, менеджер зі зв'язків з громадськістю:

"Davidoff Boudoir - жіноча марка сигарет, з усією притаманною даної цільової аудиторії елегантністю та вишуканістю. Нову марку, крім інноваційного формату "ультраслімз", вигідно відрізняє дизайн пачки, її колірна гамма, характерна для Davidoff напів-октагональная форма пачки і її особлива текстура, що додає приємних тактильних відчуттів. Нам приємно представити дану новинку на українському ринку саме навесні і подарувати нашим курцям преміальну елегантність і ексклюзивність напередодні весняних свят.»