Продажі та маркетинг

Ми вважаємо, що тютюнова продукція призначена лише для дорослих споживачів і саме тому ми дуже відповідально ставимось до процесу її просування та продажу у повній відповідності до законів.

Наші Міжнародні стандарти маркетингу встановлюють чіткі правила і принципи роботи, аби гарантувати, що просування нашої продукції спрямовано лише на дорослих курців.

Вимоги Міжнародних стандартів маркетингу стосуються як стилю, змісту повідомлень, так і способу поширення інформації і просування продукції. На деяких ринках, де працює компанія, часом вони є більш вимогливими, ніж локальні правила та норми регулювання.

Всі компанії і співробітники Imperial Tobacco Group, всі партнерські рекламні та дослідницькі агенції, незалежно від їх розташування, повністю дотримуються Міжнародних стандартів маркетингу.

Виходячи з нашої стратегії, ми здійснюємо наш бізнес і зростаємо лише на тих ринках, де маємо попит на нашу продукцію з боку дорослого населення, і де ми здійснює наш бізнес лише легально.

Одне з головних питань нашої роботи  - чи застосовуються наші стандарти у країнах, що розвиваються, де регулювання тютюнової галузі, можливо, менш жорстке. У таких випадках наші стандарти маркетингу мають перевагу над вимогами місцевого законодавства. Ми вважаємо за доцільне застосування наших корпоративних стандартів у сфері маркетингу та продажу тютюнової продукції під час регулювання тютюнової галузі.

Ми завжди наслідуємо принципи Міжнародних стандартів маркетингу в рамках просування та продажу нашої продукції. Це є основою ведення нашого бізнесу і складовою системи соціального звітування компанії.

Завантажити Mіжнародні маркетингові стандарти

Попередження куріння неповнолітніми

Ми вважаємо, що лише повнолітні споживачі можуть споживати тютюнову продукцію. Ми не хочемо, щоб неповнолітні громадяни курили або використовували будь-яку іншу тютюнову продукцію, і послідовно працюємо з урядами, аби запобігти курінню неповнолітніми.

Ми активно працюємо над попередженням куріння неповнолітніми в усіх країнах, де працюємо. Наша участь полягає у залученні до урядових програм з ідентифікації особистості, наприклад, обов’язкова перевірка віку покупця, співпраця з незалежними експертами і торгівельними асоціаціями.

Відносини з клієнтами та управління ризиками

Ми прагнемо до побудови та підтримки чесних партнерських відносин з нашими клієнтами. Такий підхід є не лише запорукою успішного бізнесу, але й має важливе значення в боротьбі з незаконною торгівлею тютюновими виробами. Викорінення контрабанди та підробок тютюнових виробів є одним з основних пріоритетів нашого бізнесу.

Політика поставок та управління ринковими ризиками компанії полягає в поставках нашої продукції лише перевіреним клієнтам. Ми несемо відповідальність за те, щоб наші клієнти знали про політику та процеси, і обов’язково пройшли контроль з боку служби безпеки.

Наша Політика поставок та управління ринковими ризиками має на меті мінімізацію комерційних та репутаційних ризиків. Процес управління ризиками включає в себе скринінг нових ринків і замовників або змін до існуючих торгових угод в режимі реального часу.

Ми виступаємо категорично проти незаконної торгівлі і активно співпрацюємо з урядами і митними органами в усьому світі для вирішення проблеми контрабанди і контрафакта тютюнових виробів . В рамках такого підходу у вересні 2010 року ми підписали угоду про співпрацю з Європейською комісією та державами-членами Європейського Союзу щодо спільної боротьбі з незаконною торгівлею тютюновими виробами.