Menu
Imperial Tobacco
Керівництво
Катерина Гаращенко, директор з маркетингу та оперцій збуту

Катерина Гаращенко розпочала кар’єру у „Імперіал Тобако Юкрейн” у 2002 році, пройшовши шлях від асистента-перекладача генерального директора до директора з торгового маркетингу. У лютому 2015 Катерина була призначена директором з маркетингу та операцій збуту. Наразі вона відповідає за програми з просування продукції та розвиток бізнесу у торговому сегменті.

За період роботи в „Імперіал Тобако Юкрейн” Катерина Гаращенко побудувала сферу торгового маркетингу компанії. Спочатку вона була менеджером відділу, згодом керівником відділу, а у 2012 році була призначена директором з торгового маркетингу, членом Ради директорів. На сьогоднішній день Катерина відповідає за  розробку та запровадження стратегії роботи з торговими партнерами, бере участь у низці міжнародних проектів групи Imperial Tobacco.

До роботи в „Імперіал Тобако Юкрейн” пані Гаращенко працювала координатором програм міжнародної неурядової організації „Міжнародна Федерація Червоного Хреста та Півмісяця”, заступником начальника Департаменту з міжнародного співробітництва Міністерства сім’ї та молоді, керівником проектів з міжнародних зв’язків Київської міської державної адміністрації, а також перекладачем у Світовому банку. 

Катерина Гаращенко отримала диплом Львівського державного університету за спеціальністю „Міжнародна філологія, англійська мова”, а також економічну освіту у Міжрегіональній академії управління персоналом.

Катерина Гаращенко,  директор з маркетингу та оперцій збуту